Volgers

maandag 16 april 2012

Koninginnedaggemompel


Koninginnedaggemompel......

Oranje; zeg weet je dat het al bijna koninginnedag is?

Blauw; Ga weg, is het alweer zo ver joh?
 
Wit; O nee, die gaan zingen, oren dicht!!!!!!!

Zelfs hierboven hoor je ze nog....



Oranje; Oke, daar gaan we jongens!

Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.

Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.


 Nou laten we dan maar meezingen, dan klinkt het tenminste nog haha


Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

Mirjam zei

Lieve Ida,
Wat heb je dat weer mooi gemaakt en gezegd.
Liefs, Mirjam

Knutselpret zei

Ja zo krijg je wel een oranjegevoel.
Zeker weten.
Het ziet er schitterend uit.
Groetjes Albèrtje

Margreet zei

De kroontjes bekleed of zelf gemaakt van het een of ander? Gaaf geheel Ida, je bent lekker bezig.

marloes zei

super schattig helaas ben ik dit jaar weg met de koninginnedag gr marloeskreatief