Volgers

vrijdag 6 april 2012

Halletje op mijn werk!

Het halletje op mijn werk;
Mooi door zijn eenvoud...
Eenden met eieren, narcissen en tulpen...
Moeder aarde met haar wortelkinderen, de paasboom op de achtergrond...
Schaapjes en lammetjes.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Verder nog een mooi aanbod op de site van Sandra;
Het gaat over een quilt waar Sandra met heel veel plezier aan heeft gewerkt. Eerst al met tekenen en daarna met het in elkaar zetten en quilten. De quilt bestaat uit zowel patchwork, applicatie en stitchery. Sandra heeft er een BOM van gemaakt met een werkbeschrijving in het nederlands. Deze BOM begint in September en duurt 10 maanden en eindigt dus in juni 2013. Voor meer informatie zie; http://www.sandraskeus.nl/index.phpoption=com_content&view=article&id=73&Itemid=26

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tot slot wens ik iedereen op deze goede vrijdag gezegende paasdagen toe, met een versje dat ik vroeger altijd voor en met onze kinderen zong;

Lieve Here Jezus, als ik er aan denk.
dat u voor mij stierf, wat een kostbaar geschenk.
Bij u wil ik horen, heel dicht bij u zijn,
want u droeg mijn zonden, angst en al mijn pijn.

2 opmerkingen:

Knutselpret zei

mooi halletje dat ga ik volgende week nog eens in het echie bekijken
Groetjes Albèrtje

Knutselpret zei

Hu kijk ik even op je blog is het ineens allemaal anders.
Maar wat leuk zeg en goed overzichtelijk.
Ik vind dat nog een heel karwei.
En ben ook zo bang dat er dingen mislukken, of stiekum verdwijnen.
Maar goed Dit ziet er perfekt uit.
Lieve groetjes Albèrtje