Volgers

vrijdag 13 april 2012

Druk!

Je kunt je zo druk maken als je zelf wilt,

De was werk ik netjes weg, lekker buiten hangen en s'avonds schoon in de kast, maar strijken is iets wat ik uitstel totdat het echt nodig is en dat moment is nu aangebroken.
De ramen zien er nog best goed uit, behalve als de zon er op staat, en heerlijk hij schijnt vandaag maar o jongens ik moet de ramen nodig lappen.
Bedden verschonen doe ik ook regelmatig, het liefst als de zon schijnt, s'morgens wassen en buiten drogen en s'avonds lekker fris onder de lakens.
Het is zo jammer dat al dat werk waar je druk mee geweest bent ook steeds weer terug komt, er gaat zoveel tijd in zitten;
Ik kan me er druk om maken maar dat helpt me ook niet!
Het is er toch steeds weer.

Ik doe wat ik moet doen, maar zorg er ook wel voor dat de tijd die me gegeven wordt besteed wordt aan leuk werk namelijk handwerk; voor mij is dat vilt en quilt.

Gisteravond weer quiltles gehad, ik heb me weer opgegeven voor de volgende cursus, ga weer een nieuw project beginnen een mooi kussen met een ster erop verwerkt.
Dit werk ligt er nog, ik kan er zo van genieten, al die mooi gekleurde lappen.
 Het komt ooit eens af, dat weet ik zeker, maar ik moet nu eerst huishoudelijk werk gaan doen.....

Lieve groet van mij!

3 opmerkingen:

marloes zei

Ja vergeet vooral de leuke dingen niet ,en het huis is er voor jouw jij niet voor het huis denk ik altijd maar,gr marloeskreatief

Mirjam zei

Zeker geen leuk werk en als je eens iets gedaan hebt zien die mannen het nog niet eens brrrr!
Maar ja gelukkig is er ook tijd voor leuke dingen.

Fijn weekend, Mirjam

Knutselpret zei

Helemaal mee eens :))
Zorg dat je tijd overhoud, al is het soms moelijk.
Groetjes mij