Volgers

dinsdag 27 maart 2012

Stress en nieuw blog!

Zondagmiddag zat ik achter de laptop en wilde een nieuw bericht op mijn weblog zetten. Omdat ik met twee emailadressen aangemeld sta leek het me handiger om dit te wijzigen naar één emailadres. Dus één emailadres verwijderd....

Had ik dit maar nooit gedacht en gedaan! Wat een stress. Het blijkt nu dat als je je emailadres verwijderd je geen toegang meer hebt tot je blog account. Ook niet toen ik dacht me gewoon met het oude emailadres weer aan te melden. Driftig gezocht om het één en ander weer te herstellen daarbij de afgelopen dagen woorden gelezen waarvan ik het bestaan niet wist. Hulp gevraagd en gekregen maar niets hielp; ik kan gewoon niet meer in mijn weblog komen.

Wel kan ik, net als jullie, mijn weblog bekijken en bericht sturen, wat ik dus ook gedaan heb om jullie door te sturen naar deze nieuwe weblog; Ida vilt en quilt.

Ik ben een eenvoudig mens die niet van ingewikkelde dingen houdt en niets van moeilijke woorden begrijpt, die in weblogland wel heeeeel veeeel voorkomen. Ik wil gewoon mijn hobby delen met jullie door deze te vermelden op mijn weblog. Maar het lukt me dit keer met geen mogelijkheid om verder te gaan met weblog; idaviltcreatief.

Er waren inmiddels 54 volgers waar ik echt trots op was. Helaas en sorry, ik weet voor dit moment niet beter dan maar met een nieuwe weblog te beginnen.

Want dat ik verder wil gaan is mij wel duidelijk, vind het gewoon veel te leuk om foto's te plaatsen en mijn hobby met jullie te delen. Ik hoop van harte dat jullie mij weten te vinden op deze nieuwe weblog. Welkom!

Lieve groet van mij!

4 opmerkingen:

WOLfje zei

Ida, gevonden! en ik ga je weer volgen....

Gonny zei

Hoi, heb je weer gevonden en meld me weer bij je aan.

Groetjes, Gonny

Anja zei

Nou, ik heb je weer gevonden hoor!

Anja zei

Nou, ik heb je weer gevonden hoor!