Volgers

dinsdag 27 maart 2012

Enorm verwend!

Naast alle ellende van niet op mijn weblog kunnen komen en noodgedwongen een nieuwe weblog aanmaken, kan ik vermelden dat ik mij ook nog eens een super gelukkig mens voel, ik ben namelijk door een tante van mij enorm verwend;

Ze is heeft net als ik de diploma's voor activiteitenbegeleidster. En is ook iemand die heel veel kan gebruiken en niets kan weggooien. Nu bedacht mijn tante dat ze haar zolder eens wilde opruimen, en tja, wie maak je nu blij met dit soort spullen (!)
Ida!
Op bovenstaande foto boeken en spellen allemaal geschikt voor mijn werk.

 En echt, ik ben er heel blij mee, een prachtige koektrommel
 vol met dmc garen heeeeerlijk!

En deze schitterende naaidoos;


Vol met naaigaren, punnikpaddestoel, vilten hartje, porseleinen vingerhoedjes; past mooi bij mijn verzameling, zoveel, zo mooi. Heerlijk zo'n doos op schoot.


Een poppen opa en oma echtpaar

Prachtige kleuren lint


Spullen voor de seizoenstafel

 Ben ik niet een rijk mens?

Tante M. Bedankt voor al dit moois!

Lieve groet van mij!











3 opmerkingen:

Knutselpret zei

wow wat een verwennerij.!!
Groetjes Albèrtje

Mirjam zei

Hoi Ida

Je bent zeker goed verwend. Wat heerlijk om zo'n tante te hebben, die aan je denkt.
Heel veel succes met je nieuwe weblog en veel sterkte.

Liefs, Mirjam

Cora zei

hoi Ida, ik heb je weer gevonden hoor.