Volgers

donderdag 29 maart 2012

BLIJ!!!!!!

Hoera, wat ben ik blij, inmiddels heb ik 5 volgers op mijn nieuwe weblog. 
Dank jullie wel!

Ben zo blij dat jullie mij (weer) gevonden hebben, 
ik vind het echt vervelend dat ik niet meer 
verder kan op mijn oude weblog.

Maar nu er weer nieuwe volgers en 'stille gluurders' zijn ;-) 
krijg ik weer moed om door te gaan.
 Ik kreeg ook al een lieve mail waarin stond; even uithuilen en weer opnieuw beginnen.

Hierbij een lente groet voor jullie van mij;

 Op mijn werk werd een workshop bloemschikken gegeven, 
ik had me er voor opgegeven en kwam met deze paas taart thuis, 
weer eens wat anders!
 En deze week had ik samen met mijn schoonzus en een vriendin 
een eigen workshop gepland.
Met narcisbolletjes, blauwe druifjes, gele roosjes en geel gipskruid werd dit het resultaat

Wat eitjes erbij voor decoratie, 
naarmate de roosjes uitkomen wordt het bloemstuk mooier.
En spontaan kwam er een lammetje aan.
Als dit geen lente groet is...

Lieve groet van mij!


7 opmerkingen:

Mirjam zei

Oh wat hebben jullie een mooi bloemstuk gemaakt.
Vond het heel erg jammer dat ik er niet bij was vanavond.
Volgende keer beter.

Liefs, Mirjam

Marjanne zei

Hallo Ida,
Jammer dat je je andere blog niet meer kunt gebruiken, waarom eigenlijk niet?
Misschien wil je mij ook in je lijst met blogs zetten??
Groetjes marjanne

Maria zei

Hoi Ida, mooi je bloemstukken. Het lammetje staat er ook gezellig bij, ik zie dat zijn pootje weer genezen is.

Dikke kus Maria

meinarda zei

hallo Ida
ik heb je weer gevonden ,meid wat een prachtige bloemstukken .Jij kan ook niet stil zitten he ,wat ben je toch een bezige bij.
Je blog ziet er weer super uit ,en de volgers komen heus wel weer.Nou succes met al je bezgheden en ik kom af en toe even bij je neuzen .
Meinarda

Gera zei

Hoi Ida,

O, wat een prachtige bloemstukken!! Ik hou erg van bloemstukken met bolletjes.

groetjes, Gera
p.s. wat onzettend vervelend voor je, dat je niet meer met je oude blog verder kunt!! Maar natuurlijk kom ik je hier ook volgen hoor!

Gera zei

p.s. had je een back-up van je oude blog? zou je hier nog weer kunnen importeren!

jeaninebijker zei

Ida! Wat fijn dat je weer kan bloggen! En je hebt de lente in huis zie ik! Erg mooi! heerlijk om zo de sfeer in huis te halen, en dan ook nog een aanloop lammetje! wat wil je nog meer! ;-)

Veel blogplezier!
Lentegroet,
Jeanine.